onsdag, april 12, 2023

Redan Onsdag

 Ja, det lät i alla fall positivt när jag skrev det.... Men det är ju trots allt 3 dagar kvar att knega. Men en dag i taget!

Idag har jag verkligen ingenting att skriva om. Så att få ihop någon form av inlägg idag känns i stort sett nästan omöjligt! Jag vet inte heller hur många tecken eller ord man måste få ner på pränt i en serieös blogg. Nu är ju inte det här en seriös blogg. Men nu när jag skrev det här så började jag fundera på hur det är för de som skriver riktiga bloggar. Det finns säkert något miniantal av tecken eller ord. Kanske skulle man göra en rejäl djupdykning i det här, försöka få fram fakta, och på det viset utbilda den stora skaran på denna "blogg". Ok, jag överdrev där med den stora skaran men det fattade ni väl redan... Men vissa dagar är det uppåt 5 visningar och då har jag använt alla olika enheter jag kan för att koppla upp mig mot bloggen... :-)

Nä, dags att göra några timmar. För annars kanske det går illa för aktieägarna. Och går det illa för aktieägarna så går det illa för oss som jobbar oxå!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

5 visningar det är väl bara jag det ?

//Coachen

Anonym sa...

Haha, då kan den inte registrera alla visningar... för jag har nog 5 jag med :-)

/TB

Lasse N sa...

Haha, kul inlägg. :-)

Anonym sa...

:-)

/Mr Blogg