torsdag, april 27, 2023

Helgen närmar sig

 Bara två dagar kvar av knegande och sen är det hela 3 dagars ledighet! Vad ska man då göra? Rätt gissat! Löpa, och förhoppningsvis nån längre tur. Det är ju typ bara månaden kvar till Stockholm och Göteborgsvarvet är redan om två veckor.... Inte mycket tid att träna på. Men att ändå få till något/några långpass brukar i alla fall underlätta psykiskt för mig. Jag vet att jag i alla fall klarar en viss sträcka. Några tider blir inte att hoppas på i år heller. Det har varit alldeles för dåligt med träning under våren. Är det inte knät som sätter stopp så har det varit förkyliningar så hindrat mig.

Igår blev det en kortis igen i alla fall. 5,7 km typ. 5:30-tempo och skyhög puls. Jag känner fortfarande av förkyliningen jag hade för några veckor sen nu. Men försöker hålla igång ändå. Idag blir det dock ingen löpning. Jag och The Real ska försöka oss på att tömma ur kylarna hos mamma så vi kan stänga ner dessa två. Otroligt skönt att ha en klippa till storebror att dela detta med, ovärderligt!!

Nä, ha nu en fin torsdag vänner!!

Inga kommentarer: