måndag, mars 10, 2008

4 dagar kvar

Ja, tänka sig, nu är det bara 4 dagar kvar till helg! Hur nära är inte det? Det känns som om man skulle behöva helg nu. Jag är fortfarande mycket trött efter helgens sammandrag och jag har faktiskt fortfarande huvudvärk. Tror dock att det är borta imorgon. Men jag står i valet och kvalet om jag skall åka och gymma imorgon kl 06,00 eller inte. Jag skulle verkligen behöva sova ordentligt men jag vill även få in en träningsrutin. Det är när man får in det som det blir lätt att komma i väg och träna.

Snart skall VIK spela avgörande match i hockeykvalet. Risken är väl att dom, i vanlig ordning, viker ner sig. Men det skulle vara kul om dom kunde gå vidare och gärna så långt som till kvalserien. Det tror jag TB's brorsa skulle vara kul. För då skulle han kunna åka och se Brynäs i ABB Arena.

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Brynäs *klapp klapp klapp*
Äntligen skriver du om oss!!!

Ser bra ut för Vik efter 1:a per.
Ledning 1-0.
Följer med spänning matchen på webben,hade räknat med att kunna följa den här,men men.
Brynäs till ABB arena.Känn på den!!
Vilken skräll det skulle vara.
Heja Vik!!!!

/TB:s brorsa