lördag, mars 01, 2008

Viktig match!

Idag spelar Arsenal en av sina elva viktiga matcher som dom har kvar i ligan i år. Nu är varje poängtapp ödesdiger. Det är grymt jämt i ligan och det är tre lag som slåss om titeln. Och det var det inte många som trodde innan säsongen startade. Jag var en av dom. Innan träningsmatcherna drog igång var jag säker på att det skulle bli en fiaskosäsong i år. Men efter försäsongen så trodde jag i alla fall att det skulle bli topp 4. Men jag trodde aldrig, och tror väl inte nu heller, att vi skulle vinna ligan. Men det är kul så länge det varar.

Idag väntar Aston Villa hemma på Emiraten. Det är inte ofta vi torskar mot dom. Men som man brukar säga, ju fler vinster eller oavgjorda matcher man spelar mot ett lag, dessto närmare en förlust kommer man. Vore dock fruktansvärt tråkigt om den kom idag. För den som undrar, jag har lagt ett spel på Villa idag. Över 5 ggr degen hos Svenska Spel.

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: