onsdag, mars 05, 2008

Underbart

Det är så skönt när Arsenal vinner viktiga matcher. Det är precis som om det vore det viktigaste i världen. Och jag vet, det är inte det. Men det är skönt att ha en lossasvärld att leva i ibland. Och just nu är denna lossasvärld, som kallas fotboll, helt underbar. Det är så skönt när vi, mot expretisen, kan vinna mot Milan. Jag hoppas nästan att den blir Real Madrid eller Barca i kvarten. Vi har visat att vi är bättre mot så kallat bra motstånd än mot lag som vi förväntas slå.

Nu skall jag gå och lägga mig med ett leende på mina läppar, god natt!

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stort GRATTIS till avancemanget..

Ibland är världen "rättvis".
Imponerande seger igår mot Milan...

Vilken vecka du har Arsenal vinner och du slipper spela korp-pingis...

Kan det bli bättre...

Tyvärr så har TBs brorsa lämnat återbud till helgen på min inrådan..MAN kan inte ge sådana oseriösa råd som att dricka Guiness före matcherna...det passar mer in i korpen, där vi för övrigt väntar in svar från lyx- resenären. det har vi gjort i 3 månader nu....
Slutspelet (i korpen alltså) går förmodligen i Munktell Arena 15/16 mars, det datumet bör du reservera för riktig ping pong...

Men nu gläds vi åt Arsenals fantastiska utklassning igår....
Forza Fabregas...

Coachen//