onsdag, mars 19, 2008

Tung start för VIK

VIK spelar idag sin första match i kvalserien till elitserien. Men det har inte börjat så bra. Brynäs leder med 2-0 efter första perioden och jag gissar att TB's brorsa jublar nu. Ska jag vara riktigt ärlig så tror jag inte VIK har den minsta chans att komma ikapp ikväll. VIK skulle behövt första målet och inte släppt in de 2 första målen som nu är fallet.

För övrigt så spelas 2, för Arsenal, viktiga premier league matcher ikväll. Det är USA och ryssarna som är i farten. Och jag behöver väl inte skriva vad jag hoppas resultaten blir? Tyvärr så möter dom alldeles för lätta lag. Bolton respektive Bottenham. Så allt annat är 3 pinnar för våra konkurenter vore en jätteskräll.

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tidernas skräll i Läkerol är ett faktum!! Vi slog er!!! Hur gick det till?? Boorkeffekten?? Skit samma, fy fan vad skönt att börja med en seger!!!
Nu ska vi ge er en rejäl fight ända in i kaklet.

/TB:s brorsa