torsdag, mars 06, 2008

Trött

Det kanske börjar bli tjatigt att läsa om hur trött jag är hela tiden. Men det är så det är. Jag får skylla mig själv. Gymbesök på morgonen tar på. Men man kanske kommer in i det så småningom.

För den som inte visste det innan, Arsenal vann i tisdags!!! 2-0!!! Den segern gör mig fortfarande väldigt glad. Vi får väl se om man är lika glad efter söndagens match. Tydligen så har både Diaby och Walcott skadat sig. Och Van Persie har spelat 60 min i en "behind-closed-doors game" under torsdagen. Han spelade 60 minuter och var tydligen helt färdig efter det. Låter som om konditionen har fått lida av frånvaron. I övrigt kanske Toure kan vara tillbaka och kanske kanske kan Song vara tillbaka. Dock så är porslincky borta ytterligare 10-12 dagar.

Hallstahammars BTK har seriefinal i helgen. Och 4 lagmatcher står på programmet. Vi får se om man får lira något. Vi kan i alla fall inte åka ur serien och uppåt vill vi inte. Så vi får se hur det går i helgens matcher som spelas någonstans i sverige, Flen tror jag det är.

Heja Arsenal!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror inte folk som läser din blogg går på det där om att "vi får se om man får lira något".
Av de tillgängliga i laget så är det bara en som har en silvermedalj från SM i år. Det finns två som har varsin bronsmedalj,men ingen som kommer upp i din kaliber.

Flen stämmer nog bra,tror dessutom att det är i Dunhallen.
Syns på lördagmorgon.Ta med knäskydden!!!! Risk för skador annars.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Lycka till och riv inte hela hålan i helgen! Om du undrar var centrum är så finns det helt enkelt inget...

Mozarella eller Teklas är det enda som finns att ta en mat och öl på. Tur att mman får stämpla ut och åka hem till kusten varje dag!

//R