söndag, mars 23, 2008

CSKA London på Stamford Bridge idag

Idag har The Mighty Gunners en lagom svår bortamatch i Premier League. Ryssarna på Stamford Bridge. Vi har inte vunnit där sedan våren 2004. Med andra ord så är det på tiden att vi gör det igen. Vore fotbollen så enkel att alltid bästa laget vann så skulle detta bara kunna sluta på ett sätt, seger för AFC med ett par bollar minst. Men tyvärr är inte allting så enkelt, det är inte alltid bästa laget vinner. Idag får vi dock hoppas på att rättvisan segrar!

Dagens andra "stora" match är Man USA mot Liverpööl. En match jag hoppas att pool vinner. Men tyvärr har jag svårt att se att dom skall kunna rubba jenkarna. Men hoppet är ju, som bekant, det sista som överger en.

Arsenal *klapp klapp klapp*

Heja Arsenal!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glömde du skriva att Brynäs har match idag?Ok,jag förlåter dig!!!

Brynäs-Rögle 15.15 på Tv 4 sport!!!
Då vet ni!!!

/TB:s brorsa (som inte vågade spika 2:an på Gunners men den är med i alla fall)

Anonym sa...

Oj då, glömde jag den toppmatchen. Jag ber så mycket om ursäkt :-)

Lycka till!

/TB