torsdag, maj 26, 2016

Drömma

Den här veckan har jag vaknat mellan 3-4 på morgonen. Och jag har haft skumma drömmar varje natt. Inatt så drömde jag att jag skulle ut och resa. Lite osäkert vart jag skulle men först till England för vidare transport till antingen Wales eller Skottland. Lite osäker på vilket. Jag skulle åka efter det svenska fotbollslandslaget och titta på EM. Lite felåkt där i början, hm. Men hur som helst, när jag kom fram till vad det nu var någonstans så var jag så jäkla trött. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna och jag kunde liksom inte se något. Jag försökte och försökte att fokusera på var jag lagt det jag sökte efter. Men det var helt hopplöst. Jag tittade i kors och kunde inte få till någon skärpa i ögongen för att kunna se. Det var faktiskt en rätt så otäck känsla. Efter detta var det, som vanligt denna vecka, bara att ligga vaken och invänta tills man kunde kliva upp och åka till jobbet.

Nu får man ju leva drömmen på jobbet och har chansen att jobba ihop några kronor till aktieägarna!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yiihaaa!
Själv ska man till Hallstahammar och kolla en del byggen!!!

Undrar om Jorma dyker upp på ett svartbygge eller han kanske är iväg och plockar hjortron för eget bruk???????

//Coachen

Anonym sa...

Hälsa Jorma om du träffar på honom!

/TB

Anonym sa...

Säkert förvarnad!

Hjortronen bortplockade, nedpackade och med all säkerhet sålda.
Men syns det något på deklarationen då???

Inte i år heller!

Preskriptionstiden går inte ut på länge än så känn dig inte säker!

//Victor Alarcon