onsdag, maj 25, 2016

Ja du...

Idag har jag ingenting att skriva om. Alltså ingenting som i INGENTING. Att fylla ut ett blogginlägg denna morgon är nog svårare än att lägga av med pingis. Och det vet ni ju hur svårt jag har med det. På tal om pingis så hamnar vi i en helt annan serie nästa säsong. Vi har bara nya lag att möta jämfört med i år. Så det är väl lite kul på något vis ändå, tror jag.......

Såg för övrigt att både Foppa och skägget vunnit alla sina matcher i poolspelet nere på VVM. Men med sådan sparring dom haft så är det väl inte mer än väntat? :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

bara positiva news!!!

Och du har räddat min dag igen, så lite behövs, keep up the good work!!

//Coachen

Anonym sa...

Vilken guldserie ni hamnat i!!!

Bara B-lag och korpgäng (Oala)

Ni är på väg upp i serierna alltså!!

//Gatorade-Coachen

Anonym sa...

Kul att man kan bidra på något vis i alla fall :-)

Svårt att säga vad det är för klass på lagen men spontant så känns det enklare än vad det varit de senaste säsongerna. Men jag har svårt att se att vi skulle klättra i systemen.... Vore ju en mardröm att göra det.....

/TB

Anonym sa...

På tal om Oala, hur går det för honom i Team Norrland?

/TB

Anonym sa...

Han har lämnat Teamet och steppat upp till
Div 4 Södermanland. Säsongen 2015-2016 hade han
matchkvoten
7-19 Pettersson, Ola Eskilstuna BTK C

med andra ord Watch up

//Team Norrland

Anonym sa...

O fan, snart i en serie när mig då m a o.....

/TB