fredag, maj 13, 2016

Fredag!

Då är vi återigen på veckans sista arbetsdag. Eller normalt är det veckans sista arbetsdag dock inte denna vecka. Blir jobb imorgon eftermiddag oxå. Sen server som skall flyttas fysiskt och behöver testas efter detta. Men vad gör man inte för aktieägarna? Klart man ställer upp när kapitalet behöver växa!

Ikväll är det, som vanligt, friidrottsträning för Ina. Jag skall se till att en rolig och bra hinderbana byggs upp. Jag får väl se till att åka dit i tid och kanske kan Ina ge mig lite tips på vad som är roligt.....

På söndag är det Freddies tur att friidrotta. Huvudtränaren har dock hoppat av så vi får se hur vi lägger upp det hela framöver. Om ingen annan har några idéer så kommer jag nog föreslå att man gör som i Inas grupp. Dvs att man har flera huvudtränare och att man i och med detta inte behöver planera varje vecka utan kanske bara var femte... Vi får väl se vad som händer.

Imorgon åker dessutom Ina på tävling till Tureberg. Det är någon stafett som skall springas. 5-mannalag med olika sträckor. Den längsta är 1000 meter och det lutar väl åt att Ina får den sträckan.

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Snart Head-COACH för fri-idrotten i Västerås!

    Du kommer inte ha tid för egen pingisaktivitet!

    Grattis till Coachjobbet!

    //Frukthandlarn (Gatorade är underskattat)

    SvaraRadera
  2. Nja, ingen Head-coaching för mig. Det finns bara en COACH!!!

    /TB

    SvaraRadera