tisdag, maj 31, 2016

Skönt!

Idag känner jag mig bra mycket bättre. Ingen huvudvärk, bara en sån sak. Men igår när jag kom hem så sov jag faktiskt en stund. Och jag knoppa in rätt så tidigt igår. Dessutom så struntade jag i att ställa klockan i morse. Så med andra ord har jag haft goda möjligheter att sova lite mer än vanligt. Sen att jag ändå vaknade tidigt är ju en helt annan femma. Men jag gick inte upp utan vilade ett tag till så jag inte bara rusade upp direkt. Vore så skönt att slippa huvudvärk en hel dag!!

Igår efter maten så var jag även ut i spåret 5 km. Väldigt lugnt men kändes ändå jobbigt. Idag är det 8 km som gäller och det i lite snabbare takt. Eftersom Ina har scoutavslutning på Björnön så kanske man skulle passa på att köra passet där. Men då blir det väl milen kanske istället.

Inga kommentarer: