fredag, maj 27, 2016

Fredag *klapp klapp klapp*

Och efter dagens jobb så finns det ingenting planerat för idag. Inas friidrott har flyttat ut till Arosvallen och är numera på söndagar. Så inget mer stress på fredageftermiddag förrens till hösten. Imorgon är det dock full rulle igen. Dagläger för Inas årskull på Björnön. Dom ska köra stenhårt mellan 09:45-15:00. Jag ska hjälpa till vid styrka koordination. Efter lägret så har jag 8 km att ta mig igenom. Kanske kan man springa hem från Björnön? Vet dock inte hur långt det är.... På söndag sen så har Ina ledigt från friidrotten men jag skall till Vallen med Freddie till 11:30. Jag hoppas verkligen att det blir uppehåll i helgen. Finns inte mycket som är roligt när man är blöt och kall....

Ha nu en trevlig helg alla vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blöt och kall!!!

Kanske en Guiness efteråt då!

//Coachen önskar trevlig helg