torsdag, februari 02, 2017

Återigen en fantastisk natt...

Vaknade 01:45 och efter det var det slutsovet. På jobbet 05:30. Det är ju förmiddagsskiftstider. På sätt och vis så passar det mig bra idag eftersom Freddie börjar gymnastikträningen redan 15:30. Och då ska jag ha hunnit härifrån jobbet, hämta Freddie på fritids, skjutsa henne till träningen och hunnit byta om. Och inte att förglömma, jag ska ha hunnit gjort tofsar i håret på henne oxå.

Sen får vi se hur det blir för mig idag, kommer jag löpträna eller inte? Det återstår att se. Kanske får jag smita iväg en stund medans Freddie gympar men det är inte helt säkert. Kan vara så att hon fortfarande vill ha mig synlig på läktaren. Vi får se. Nu slipper vi i alla fall springa med runt nere på gymnastikgolvet. Så det är ju ett framsteg!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: