torsdag, februari 09, 2017

Torsdagmorgon

Och idag var tanken att jag skulle åka till tandläkaren med Freddie men tandläkaren vek ner sig. Eftersom vi har samma tandläkare så börjar jag fundera på om det var jag som knäckte henne redan måndagmorgon? Förmodligen inte....
Det blir till att jobba någon timme till innan jag åker och hämtar Freddie för ett tidigt gymnastikpass klockan 15:30. Får se hur jag gör med löpngin under tiden. Jag har ju sprungit 2 dagar i rad nu så kanske borde jag inte springa. Det finns inget pass på schemat men nästa pass är först på lördag. Så det känns lite väl mycket med 2 vilodagar eller? Det kanske precis är vad jag behöver? Vädret och känslan i kroppen får avgöra....

Ha en fin dag nu vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan alltid lägga in lite back-träning!

//Grusad backe

Anonym sa...

Bra idé!

/Hasse Backe