tisdag, februari 14, 2017

Pingis

Idag blir det pingis på lurren. Det har varit glest med pass efter senaste sammandraget. Men det är ju bara några veckor kvar tills vi skall åka till Halmstad och spela SM. Då kan det ju vara bra att ha kört några pass i alla fall.....

Sen är det ju sammandrag hemma i hallen helgen efter. Vi får väl se hur mycket spela det blir då. Jag gissar att det inte blir något spela mot Linköping i alla fall. Och kanske slipper jag första matchen på söndagen. Och då kan jag kolla på när tjejerna friidrottar. Det är ju tävling för dom då.

Igår blev det några halkiga kilometer på cykelbanorna runt Bellevue medans tjejerna gympade. Jag hade 5:11/km i 8 km i planeringen. Men det blev lite längre och lite snabbare. Men igår hade jag inte kraften att pressa mig riktigt. Men kanske berodde det på att jag ändå klarade schemat?

Inga kommentarer: