torsdag, februari 16, 2017

Jag är så jäkla ledsen

Det enda jag begärde av Arsenal igår kväll var att hålla matchen i liv tills returen. Men man är så tokborta från chans att gå vidare så...... Vi var helt klart mycket sämre så det är inte mycket att orda om att vi förlorade. Vi har ju varit dåliga sen tidig höst. Och än sämre efter jul. Något är inte bra i klubben nu. Vad det är kan ingen utanför klubben veta. Men det är säkert många som tror sig veta...... Låt dom göra det.
Själv funderar jag mest på om jag skall skippa Londonreturen eller inte. Ska se hur det var med hotellet jag bokade och betalade om det går att få tillbaka något därifrån. Går det så är jag bra sugen på att stanna hemma istället. Det var ju liksom matchen som var grejen med den resan. Men att åka ner och se en träningsmatch känns inte lika lockande........

Annars är väl allt som vanligt. Man lever sitt patetiska liv och allt rullar på.......

Inga kommentarer: