onsdag, februari 15, 2017

Hjälp!

Idag känns det verkligen att man rörde på sig igår. Igår kväll efter att jag sprungit så funderade jag på om jag skulle lira lite innebandy i eftermiddag. Men jag vet inte om det är så smart. Seg i benen och snabba (hm, ja, jag vet..... men ändå....) vändningar. Det är nog inte en helt lyckad kombo i min ålder... Kanske jag borde hålla mig till bara löpning och pingis. Men framförallt vila idag....

Ikväll spelar Arsenal borta mot Bayern. Min högsta önskan är bara att vi inte torskar stort så att matchen hemma blir betydelselös. Det skulle vara så kul om man kunde få uppleva stämningen som var inför förra årets slutspelsmatch i CL. Den var magisk! Att vi sen torskade matchen är en helt annan sak. Men stämningen innan är den bästa jag har upplevt på en fotbollsarena.

4 kommentarer:

Anonym sa...

sjukdom inte bra helt däckad och då kommer frågan

Ola Koala Pettersson behöver lirare i div 4 Sörmland, han garanterar att jag bara vinner!!!!!

sjukdomshelvete.

Hur gick det då för E-tuna G eller D idel förluster

//Keep up the blogg

Anonym sa...

Shit, fattar jag det rätt, har du spelat pingis? Varför inte med oss? Vi vill oxå förlora alla matcher nu.....

Krya på dig!!

/TB

Anonym sa...

Kvoten intakt 0-0 däckad ingen GATORADE i världen hade fått mig att stå. billiga biljetter på emirates tyvärr

//4-0 hur svårt kan det va

Anonym sa...

Ok, då är jag med! Måste vara en skön känsla att vara obesegrad i serien!!! :-)

Arsenal är så jäkla Arsenal just nu så det är inte ens överraskande.....

Jag har kanske en biljett att skänka bort.... Eller ett årskort....

/TB