onsdag, februari 08, 2017

Inget pers...

Det blev inget pers igår på PDA'n. Jag vet inte om jag har haft ett så långt PDA någon gång. Måste ge henne cred för att hon fick nästan 1,5 timme att gå utan att jag märkte det. För att bara vara här som tillfällig chef så måste jag säga att hon verkligen har engagerat sig i jobbet. Får se vad vi får för boss sen.

Jag har ju varit produktionstekniker för två robotceller under många år. Sista åren bara på ca 20% då jag mer och mer har arbetat med produktions-IT. Både gjort och underhållit olika produktionssystem och program. Nu är tanken att jag skall jobba med detta på heltid så produktionsteknikerrollen är snart ett minne blott....

Är det någon mer än jag som tycker det har blivit onödigt kallt igen? Det är ju inte kul! Jag vill ha vår, sommar, värme och ljus! Men det är väl bara att hålla ut några månader till så borde vi iallafall komma upp på plusgrader igen.....

Inga kommentarer: