fredag, februari 24, 2017

Fredag

Då var vi framme vid fredag igen. Idag blir fredagen lite annorlunda mot hur den brukar vara. Ina är förkyld så vi hoppar över friidrottsträningen. Vi får se om hon blir något bättre under dagen annars lär hon få hoppa Friidrotts-DM i helgen oxå. Jag har oxå varit hängig och inte sprungit sen i söndags. Vet inte hur det blir idag. Imorgon ska jag i alla fall försöka spela lite pingis. Risk för att det blir sista passet innan SM. Men jag skulle behöva spela bra mycket mera. För jag är inte bra just nu....

Idag gör Ina sin sista dag på Pettersbergsskolan. Hon kommer byta skola efter sportlovet. Hon ska då börja på Hammarbyskolan. En skola för klasser 1-6. Det känns bra. Hon var ju där en dag och testade. Och det första hon sa när jag frågade hur det varit var "vilken arbetsro det var". Det låter ju lovande.

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför inte prova att sätta på din nya platta på racketen?
Backhandsloopen finns ju där för evigt så....

Ett par steg framåt, håll bordet och attackera vid läge!

//Hur svårt kan det va?

Anonym sa...

Helt rätt! Dock så skippar jag den nya plattan. Sparar den till VEM.

/TB