tisdag, februari 07, 2017

Dienstag

Idag på förmiddagen ska jag ner på stan och gå på nån föreläsning. Vet inte varför men eftersom någon bemödade sig med att skicka en kallelse så är det väl bara att gå dit. "Leva i förändring" heter föredraget. Kanske är det något som skall förändras i verksamheten som gör att jag blir kallad på detta? Vi får väl se. 3 timmar skulle det hålla på så det är väl en lagom uppladdning inför eftermiddagens PDA-samtal.Jag brukar inte vara speciellt intresserad av PDA-samtal och än mindre nu när det skall vara med en tillfällig chef som dessutom slutar om nån vecka. Får se om jag kan persa på att hålla detta PDA på kort tid. Mitt pers nu är 20 minuter. Vi får väl se hur det går......

1 kommentar:

Anonym sa...

Persa! Persa! Persa! Perra! Perra! Pirra! Pirra!

//Linköpings BTK