torsdag, februari 23, 2017

En lång vecka

Hela veckan har legat en dag före. Så det kommer kännas som om jag har en 6-dagars arbetsvecka denna vecka. Dessutom utan någon övertidsersättning... :-)

Torsdagar är tidiga dagar. Ska ju till gymnastiken med Freddie redan 15:30. Så jag försöker åka från jobbet strax efter kl 14. Så Freddie hinne äta något i lugn och ro och att vi inte behöver stressa dit. Jag tror att det är bäst så.

Nu har jag inte sprungit sedan i söndags. Jag har inte känt mig helt 100. Och jag tänker inte springa idag heller. Men imorgon hoppas jag att jag skall känna mig så pass bra att jag kan ta ett pass. Annars kanske det blir på lördag istället. Det är hur som helst dags att anmäla sig till Atea Mälarmaraton och det tänker jag göra imorgon. Dvs till halvmaran då....

Inga kommentarer: