måndag, oktober 22, 2018

Det är måndag morgon

Japp, det är en ny vecka med helt nya möjligheter. Dessutom kan man nu säga att man ska åka till London nästa vecka. Visserligen i slutet av nästa vecka men ändå :-)

Ikväll spelar Arsenal match. Jag gillar inte måndagsmatcher för det blir så sent innan man kan knoppa in för natten om man tänker sig att man skall se hela matchen. Och det är ju klart, ligger vi under med 3-0 i paus så kan man väl lika gärna gå och lägga sig....

Jag var ut på en liten sväng igår. Jag var lite tveksam innan om jag skulle ut eller ej. Hade huvudvärk men tänkte att det kanske skulle bli bättre med lite frisk luft. Det blev det inte. Kände mig tung på passet även fast jag sprang i snigelfart så var det jobbigt. Skulle ju till friidrottsträning på eftermiddagen så jag tog en tupplur efter lurren. Det var rätt så skönt. Men jag var lite fundersam på hur det skulle påverka min nattsömn, men det gick bra att sova inatt. Även om det känns som om jag skulle behöva sova än mer. Är ruggigt trött och har lätt halsont. Kanske är det så att jag inte borde sprungit igår men nu är det ju gjort så.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar