måndag, oktober 01, 2018

Snabb helg....

Jaha, då var helgen över.... igen.... Varför kan man inte bara införa 3 dagars helg? Nu slutade jag i och för sig tidigare i fredags i och med att jag skulle med Ina till tandläkaren. Men efter det stack vi och käkade innan vi handlade och åkte hem. Kanon, några timmar kvar tills jag ska hämta Freddie. Ut och springa? Ja, det är väl en bra idé? Måste bara lägga mig fem minuter och vila lite. 1,5 timme senare vaknar jag och inser att det är dags att hämta Freddie, lämna Freddie hos farmor, åka med Ina på friidrott. Hem, laga mat, sova!! Det var den halva lediga dagen....

I lördags kom jag dock ut på en runda. Blev tom en dryga halvmaran. Och det gick alldeles för fort mot vad jag tänkt. "Halvmaran" gick på strax under 1:48 så med tanke på den dåliga träningen i september och att det inte skulle gå fort så får man väl vara nöjd.



Ha en fin vecka!!

Inga kommentarer: