fredag, oktober 12, 2018

Fredag igen

Jaha, då var det fredag igen. Veckorna rullar på rätt fort nu. Och i helgen är det fullt upp! Förutom de vanlig friidrottspassen (fre o sön) så är det VF-cupen imorgon. Och både Inas och Freddies trängsgrupper är ansvariga för tävlingarna denna helg. Så både jag och fru Blogg får bjuda till och vara medhjälpare imorgon. Sen hoppas jag verkligen att jag får till veckans långpass, gärna redan på lördageftermiddag. Minst två mil förhoppningsvis 2,5 mil.

Jag passade på att beställa nya läsglasögon att ha privat när jag var och fixade terminalglasögon. Och nu finns de för avhämtning. Ska bli spännande att se om det blir lite lättare att läsa sen.

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annars kan du hjälpa Hallsta på veteran-touren imorgon!
Nyman har fått bältros o stoor är i spania så det saknas folk ; )

// Låg högsta o lägstanivå!

Anonym sa...

Oj då, synd att man missar en sådan chans!

/TB