måndag, oktober 08, 2018

Måndag morgon!

Så där jag, då har vi inlett en ny vecka igen. Förhoppningsvis en bra veckan, men det vet man ju aldrig. Jag tycker dock att helgen var bra. Ett långpass i lördags, delvis med sällskap. Och lite trädgårdsarbete hos mamma igår. Vädret var bra hela helgen så det var skönt att vara utomhus så pass mycket som jag ändå var. Vi hade ju friidrottsträning på Rocklunda igår då hallen var uppbokad av stenmässa.

Nedräkningen mot London fortsätter. Det är mindre än 4 veckor kvar, typ 25 dagar. 25 dagar går väl fort? Fick höra om ett ställe i London, Sky garden, en trädgård högt beläget i något höghus. Kanske kan vara något. Tror dock att mina resekamrater är mindre sugna på det än vad jag är. Men det skulle ju kunna vara en tisdagsaktivitet.... Ha nu en riktgit trevlig vecka!!



Inga kommentarer: