onsdag, oktober 24, 2018

Visst är det kallt?

Jag tycker att de sista dagarna har varit riktigt kalla. Inte alls skönt att gå ut. Men det gäller väl att vänja sig för det lär ju knappast bli varmare förrens i vår. Det är väl så att man måste leta på vantar och mössor och vinterjackor mm för att klara av vara ute nu.

Annars är det bara en vecka kvar av oktober. Det är glest mellan löprundorna. Har ett minimimål att springa minst två gånger i veckan. Inser nu att det inte lirar så bra med mitt längdminimimål som är 4 mil i veckan. Det skulle ju betyda att jag måste köra en halvmara varje gång jag går ut och springer..... Ett av målen måste ändras..... Men vilket? Det lär jag ju klura på. Eller så kör jag bara på helt enkelt och njuter av de pass som blir av... Det är ju trots allt inte imorgon som jag skall springa marathon...

Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: