onsdag, oktober 17, 2018

Mittvecka

Vad mer att säga än så? Vet inte varför jag är så trött för tillfället? Jag somnade igår i god tid. Och jag tycker nog att jag sov bra hela natten. Men ändå så är det så att jag är trött när klockan ringer. 2 veckor och 2 dagar kvar tills vi åker till London. Jag har hittat ett annat 10k lopp på lördagen ute vid London Stadium. Start 09:30 och uthämtning av nummerlapp från 8 eller 8:30, kommer inte ihåg. Tror ändå ingen av mina "kamrater" kommer ha lust med denna roliga aktivitet :-)

Lottningen av rumsnummer har ägt rum under kontrollerade former. Lottningen kan ses här:


Ha en fin onsdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå !

Var är de statliga kontrollanterna någonstans ; )

Lottningen måste ogiltigförklaras.

Seth o grabbarna borde i vart fall synas i förskingringen !

//Besviken Coach (Hur är det möjligt år efter år)