måndag, oktober 29, 2018

Ny vecka, nya omöjligheter!!

Helgen var nog kortare än vanligt. Ändå gick jag hem tidigare i fredags för lite buskklippning och krattning. Men både lördag och söndag bara försvann. Hann i alla fall skifta däcken vilket var bra. Jag hade som mål att hinna göra det innan vi åker till London på fredag. Så det är skönt att det är gjort redan nu!!

På tal om London så är det ju så här års lite lurigt att veta vad man skall ha för kläder på sig när man åker dit. Kommer det vara varmt/kallt, blött/torrt eller vad? Ok för Coachen är det väl inte så svårt, det är väl kortbyxor som gäller. Men jag som är jäkligt frusen av mig måste tänka till. Kallt och blött på en kvällsmatch kan ju få vem som helst att frysa till is. Så jag kör en dagens Londonprogrnos här på bloggen:


Ha en fin måndag och en fin vecka!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kortbyxor it is !

//Även i Sverige (Brr lite friskt dock)

Anonym sa...

:-)