onsdag, februari 27, 2019

Bara två dagar kvar!!

Snart är februari slut, bara två dagar kvar. Och efter februari så får jag äta godis igen.... Jag vet inte om det är bra eller dåligt.... Alltså, det är ju bara skit det där med godis osv... Men ibland är det ju så jäkla gott! Mitt problem är ju att det är helt omöjligt att äta lagom mycket skräp. Det blir gärna för mycket och det är ju det som absolut inte är bra. Från att tänka "bara godis en dag i veckan" till att äta typ varje dag. Så man borde ju kanske försöka skippa godis en månad till..... eller inte....

Igår blev det en liten runda igen. Lyckades få till ett 14 kilometers pass. Så nu har jag bara 2019-373,49 = 1645,51 km kvar att springa för att nå mitt mål i år!

Här är gårdagens pass för den som mot förmodan bryr sig:

Inga kommentarer: