tisdag, februari 26, 2019

Kan bli en lååång vecka

Ok, med risk för att verka alltför negativ så måste jag ändå få berätta hur jag känner. Det är ruggigt segt nu. Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha några dagar ledigt. Men man måste ju då ha tid eller semesterdagar att ta ut. Och det finns det ju tyvärr inte i överflöd.

Nåväl, det är ju i alla fall lite vårväder nu. Även om det inte är riktigt så där varmt som det ser ut att vara när man sitter inne och tittar ut.
Ikväll hoppas jag att jag skall komma iväg på en liten joggingrunda. Har dock inte helt bra vader just nu. Framförallt höger vad är lite darrig. Det känns som om det skulle kunna bli en härlig kramp när som helst just nu. Jag gissar att jag skulle behöva köra lite mer tåhävningar men just nu vågar jag inte det för det känns som om det skulle dra ihop sig direkt.... Så lite jogging får det bli och jag lär ju börja med väldigt lugn jogging så man blir varm i vaderna.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: