onsdag, februari 06, 2019

Keskiviikko

Japp, eller Mittwoch som tysken säger. Kallt igen, rejält kallt dessutom. Men jag, som har sån tur att jag får låna bilen av världens bästa mamma, satte den med motorvärmaren på och en kupévärmare i bilen. Det var riktigt skönt att sätta sig i bilen efter en liten promenad dit.

Idag är det ju dubbelgymnastik så det blir mycket bilåkande. Sen hoppas jag att jag kan få till ett litet pass löpning dessutom. Kände av halsen igår kväll men känns lite bättre idag. Ingen feber och pulsen var som vanligt under natten så det borde gå bra att köra. Planen var en snabbare mil men den kanske jag reviderar till en lite långsammare mil. Viktigare att få löpövning en att det går fort. Jag har ju hela livet på mig sen att springa fort.... eller fort kommer jag nog aldrig springa men det skulle ju vara kul att någon gång komma under 45 min på milen.....

Sen måste jag få gnälla lite oxå.... Man har ju tidigare via en Blogger-app kunnat bildblogga via den. Men det går inte längre. Det blir alltid en massa felmeddelanden. Kom efter uppdatering av Android, fiasko om du frågar mig...

Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: