fredag, februari 15, 2019

Det blev en fiaskonatt

Det började dock ganska så bra. Jag knoppade in vid 10-tiden. Men sen vid 01:09 så skriker fru Blogg och jag fattar det som om hon har någon smärta någonstans. Så där blev man ju klarvaken. Det var dock bara en klassisk kramp i vaden så hon somnade om ganska så fort. Sjävl var jag klarvaken. Timmarna gick och jag planerade att jag skulle gå upp kl 4 om jag inte somnat innan det. 03:45 var jag fortfarande vaken. Men där och då så måste jag ha somnat igen. För nästan gång jag kollar på klockan är den 04:45 så då var det lika bra att gå upp. Men nu är jag toktrött och har lite lätt huvudvärk. Får se om det hjälper med kaffe, tveksamt.....

I eftermiddag är det friidrottsträning och jag planerar passet. Vi skall köra stavhopp och sprint/startblock följt av lite styrkeövningar. Få ledare anmälda idag så det blir lite tuffare för oss som är på plats. På söndag är det ju Freddies tur att ha friidrott och även då är jag en av planerarna av passet. Även då har vi stav så jag kan ju ta vissa delar av dagens pass och köra på söndag oxå. Dock så blir det inga försök på helt egna hopp på söndag. De får köra vidare på hopp från plint.

Ha en fantastisk helg och ta hand om Er!!

Inga kommentarer: