torsdag, februari 14, 2019

Donnerstag

Jag önskar att jag för en gångs skull hade något roligt/spännande att berätta. Men i mitt patetiska, händelselösa liv så finns det inte mycket att skriva om så här på en torsdag. Det tar liksom stopp när jag försöker komma på något fantastiskt som har hänt eller någon rolig historia eller vad f*n som helst. Det tar stopp! Jag får inte fram något! Vilket praktfiasko! Här kommer läsarna in på bloggen och tänker, "det skall bli kul att få läsa något spännande eller roligt idag". Och så kommer man hit och får läsa detta dravvel. Det är inte ok på något vis! Jag måste helt enkelt bli en mer spännande person som det händer saker omkring hela tiden. Där varje ögonblick blir som en fantastisk berättelse.....

Eller så forsätter jag att vara den där färglösa kufen som skriver massa rubbish på en blogg :-)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var lite ödmjuk TB!

Vi läsare om det är fler än jag (du vet vem)
kräver i princip ingenting, kanske en livlina
varje dag i form av bloggen...

Keep up the good work !

//Dante

Anonym sa...

Ditt liv är ju allt annat än färglöst. Fortsätt att blogga, det uppskattas.

//Lalle