torsdag, februari 21, 2019

Veckans sista arbetsdag!

Och idag var jag tidigt på jobbet, typ 05:20. Jag vaknade 04:30 typ och funderade ett tag på om jag skulle somna om eller åka till jobbet. Det blev det senare. Eftersom jag är ledig imorgon så skadar det ju inte att få in lite flex även idag då det bränns 8 timmar imorgon.

Det kom lite snö när jag åkte till jobbet. Det känns ju rätt så onödigt. Jag vill ha vår. En riktigt lång vår och sen en lång skön sommar. Är det för mycket begärt? Det är ju inte fel att kunna gå ut och springa i bara shorts och kortärmad tröja.

Igår var jag oxå ut och sprang en runda. Det var soligt och det såg riktigt skönt ut inifrån. Men det var lite småkyligt i luften när det blåste lite. Men när man kom i lä och solen låg på så var det riktigt skönt! Tyvärr så kändes det inte bra i vaderna igår. Fick riktigt ont och då hade jag 3-4 km kvar till mål. Sprang upp på Blåsbo och ner på andra sidan och bågesvängen ner var en pina för vaderna. Där brukar man ju kunna släppa på för att utnyttja farten man får gratis. Men igår var jag tvungen att nästan gå nerför backen för det gjorde så ont. Hoppas att det var tillfälligt och att det snabbt går över.
Gårdagens runda:


Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: