tisdag, februari 19, 2019

Dienstag

Idag skall Freddie till Fryx för att visa sin danstalang. Vet inte om hon har någon men hon skall i alla fall dit och dansa för att se om hon får gå där i fyran. Vi får väl se hur det går. Det är fru Blogg som följer med henne så jag får nervöst sitta här på jobbet och undra hur det går.

Annars kom jag iväg på ett löppass igår. Jag tänkte att jag skulle kunna springa till Bellevue och åka med fru Blogg och Freddie tillbaka hem sen. Så det blev, med lite omvägar, dryga 9 km. Hade en tanke att jag skulle försöka ha lite fart på passet. Och visst gick det lite fortare än det gjort tidigare i år. Men jag har absolut ingen fart i benen och jag undrar hur jag kunde springa 18 km i augusti med ett snitt på 4:55 min/km. Känns som om man har en bra bit kvar till formen. Och så skall det väl vara i februari.

Hur som helst, gårdagens runda:


Ha en fin tisdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan vara lugn TB!

Har Freddie fått några av dina gener
så dansar hon loss på Fryx nästa år ; )

//Salsa-mannen