tisdag, juni 18, 2019

Dienstag och mitarbeitswoche .... typ....

Japp, idag är det tisdag och eftersom jag tagit ledigt på torsdag så blir det ju mittarbetsvecka idag. Inte helt fel. Sen är det ju bara två veckor kvar att jobba innan den riktiga semestern sätter igång.

Igår körde sommarterminen igång på gymnastiken. Både Ina och Freddie har möjlighet att träna ett gäng veckor under sommaren. Men det är bara Freddie som kommer köra träning. Ingen från Inas grupp skulle träna i sommar så hon vill inte gå dit "själv". Men Freddie var tuff och gick dit igår. Det visade sig att i alla fall några av barnen från hennes grupp var med. Så det kändes ju rätt bra tyckte hon. 3 h kör dom mån-tors med start 16:30. Så det blir ju rejält med gymnastik för henne. Nu kommer hon ju missa på torsdag eftersom vi åker till Kramfors då men sen är det två veckor till med träning så det är ju bra.

Jag passade på att träna lite medans Freddie tränade. Jag körde lite intervaller igen. Och även denna gång fick jag vika ner mig efter 4 tusingar. Det är svårt det där med intervaller tycker jag. Jag har ingen koll på mig själv när jag springer, har ingen aning om hur snabbt jag kan springa eller hur länge jag kommer orka. Förmodligen kör jag intervallerna lite för snabbt mot vad jag klarar just nu så därför blir det jäkligt tungt. Nåväl, 4 tusingar i ca 4:30 min/km är väl bättre än inga tusingar ändå....

Ha en fin tisdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle ha en mentor med dig !

Träffade Lagerlöf igår, han trodde på diskbråck
och en lång konvalescens,

kan bli problem med Londonresa i år ; (

//Coachen

Anonym sa...

Tråkigt att höra om diskbråcket Coach! Krya på dig! Och Londonresa kan vi ta när du är fullt frisk, vi har ju hela livet på oss för det!!!!

/TB