måndag, juni 17, 2019

Äntligen!

God morgon vecka 25! God morgon kamrater! Välkomna till en ny härlig vecka fylld av enorma möjliheter! Låt den här veckan bli en riktigt bra vecka!!!

Det var lite kyligare nu på morgonen. Jag tänkte först att jag skulle cykla till jobbet i bara t-shirt men som tur var så tittade jag på termometern och insåg att en tröja till skulle nog vara bra. Och det var det! Det var nästan lite kyligt trots den.

Annars är det en kortvecka denna vecka. Som max 4 dagars arbete men förhoppningsvis bara 3. Tänkte försöka få ledigt på torsdag så att vi kan åka till Kramfors och klippa lite gräs. Eller lite och lite... Enorma mängder gräs. Vi får väl se vad chefen på jobbet tycker om mina planer. Chefen hemma har i alla fall ok'at dom.

I lördags var jag ut och sprang en sväng. Jag fick, som tur var, Freddie med mig på hojjen som vattenbärare och trevligt sällskap. Det var grymt bra!! Det var dock ett jobbigt pass. Eller det gick skapligt i 12-13 km men sen började det bli jobbigare. Hamnade till slut på 21,1 km och jag fattar inte hur jag för två veckor sedan kunde springa det dubbla..... Kan det ha varit värmen som knäckte mig lite? Vem vet..... Hur som helst så var det bra att få till ett längre pass igen. Målet är att fortsätta med långpass en gång i veckan.

Här är lördagens pass om någon bryr sig:

Inga kommentarer: