tisdag, juni 04, 2019

Dienstag

Då är det tisdag men ändå mittvecka, kanon! Igår var tjejerna på Vårruset och jag hade tänkt åka dit och titta. Men jag var så jäkla trött så jag blev sittandes hemma och gjorde ingenting. I morse när jag vaknade så var jag fortfarande trött. Jag är toktrött nu oxå. Jag gissar att det tar på mer än vad man kan tro att genomföra en mara. Jag sov dessutom väldigt dåligt natten efter maran då jag hade sån värk i benen. Det ska bli skönt med långhelg och förhoppningsvis någon morgon där man kan sova ut.

Annars är det inte så mycket att orda om, bara att bjuda till och ge allt för ni vet vilka!!

Ha en fin tisdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat TB! Gör som jag om du känner dig sliten :
Skyll på ishias, var på akuten natten till lördagen, hemskickad med så mycket värkpiller så nu får man se upp för luffarna o hemlösa...

Orörlig förut men nu känns det riktigt jobbigt....

äppelbitarna på maran var det Fruktis bakom verket ?

Träna mer backe nästa år inför maran hehe

starkt jobbat

//Coachen

Anonym sa...

Tack Coach! Backträningen är underskattad!! Behöver dock dig där uppe på toppen som jagar på!! Fruktis gjorde ett bra jobb, det var både äpple och banan!

F*n det låter ju inget vidare det där med ishiasen. Du får se till att krya på dig nu Coach!!

/TB