fredag, maj 28, 2021

Fredag igen

 Och idag regnar det inte när man tittar ut. Det regnade faktiskt inte så mycket igår heller. Men det var jäkligt kallt igår. Och blåsigt. Stod på Arosvallen och skulle funktionära lite i längdhoppsgropen. Jag ryckte snabbt åt mig krattan då jag insåg att den uppgiften skulle hålla mig minst kall. Och så var det oxå. Och skönt att det inte regnade ändå, då hade det inte varit roligt. Nu var det ju ganska kul ändå :-)

Det blir mycket hängande på Vallen nuförtiden. I eftermiddag och på söndag är det dags igen. Härliga Arosvallen!

Ha en trevlig helg!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur hinner du med alla inlägg egentligen ?

Idag till exempel :
Bra tempo på Skultunavägen nyss!

Åt rätt håll dessutom med lagom backe uppåt : )

Tro inte att jag inte har koll på dig !

Jag är fortfarande väldigt mycket UNDER COVER

//Coachen (alltid redo)

Anonym sa...

Skönt att höra att Coachen har koll! Räknar med att så länge jag inte hör något annat så tränar jag rätt! :-)

/TB

Anonym sa...

Det såg verkligen fröjdfullt ut TB : )

Keep on jogging !

//Coachen

Anonym sa...

Tack Coach! Saknade dock att ha dig väntandes uppe på toppen!!

/TB

Anonym sa...

Både Lalle och TB på samma dag : )

Känns som om jag var i London idag ?

//Coachen

Anonym sa...

Saknar London!

/Frutis