tisdag, maj 11, 2021

Mittvecka på en tisdag, tackar tackar!!

 Ja, det är ju så bra den här veckan att det bara är tre arbetsdagar för mig. Jag har tagit ledigt på klämdagen. Och jag slog till med att ta ledigt även nästa måndag. För det tycker jag att jag är värd!!

Igår blev det en runda medans Ina rehabbade. Fick ihop strax över milen. Halvtungt igår men det är kanske inte så konstigt när man sprungit så pass mycket i maj. Hittills över 100 km. Samtidigt trodde jag att jag skulle känna mig slitnare än så här med en så pass, för mig, hög volym. Det blir ju ett snitt på 1 mil om dagen....

Här är passet:

Det var även rätt så produktivt på jobbet igår. Det kändes som om jag fixade till en hel del bra grejer. Kul när man har den känslan ändå. I brist på lön så får väl en klapp av mig själv på axeln duga...

Ha nu en fin dag vänner!!

Inga kommentarer: