fredag, maj 07, 2021

Freitag

 Japp, det är fredag! Ingen kan säga något annat!!

Var iväg en sväng igår igen. Det blev dryga milen. Men det var en tung mil i blåst, regn och kyla. Jag som vill att det skall bli sköna rundor nu under våren. Men det kanske vänder snart igen.

Idag ska jag på Inas friidrottsträning, hon är ju inte med. Och frågan är när hon kommer komma tillbaka? Vi får väl se. 

Igår efter passet fick jag migrän. Det är ingen höjdare. Det börjar med att synen blir dålig, eller det blir som färger mitt i synfältet. Då vet man vad som väntar. Somnade en stund vid 18-tiden. Vet inte om det var det som räddade mig från rejäl skallevärk. Men den blev lite lindrigare än vanligt ialla fall....

Nåväl, ha en fantastisk helg nu vänner!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Hade också migrän. Tippar på väderomslag.