tisdag, maj 04, 2021

Lyckades pricka in regnet igår

 Igår var jag ut och sprang. Samma tid som vanligt på måndagar, när Ina är på rehabträning. Igår var det uppehåll hela långa dagen. Utom just när jag var ute och sprang. Det började strax innan jag skulle kliva ur bilen och det slutade när jag satte mig i bilen igen. Det är väl märkligt hur det kan vara...? Fick ju i alla fall lite härlig regnluft och det är inte dumt.

10 km brände jag av:

Idag ska jag med Freddie till pianolektion men idag sägs det skall regna. Och det verkar vara uppehåll nu i alla fall. Kanske skulle man ge sig ut nu så man har dagens pass gjort? Inte omöjligt. Även om kroppen känns tung efter 3 dagars träning. Men tränar jag morgon idag så blir det ju som långledigt om jag springer först på kvällen imorgon....?

Annars har jag väl inte så mycket mer att orda om. Jag köpte i och för sig jordgubbar igår. Och det verkar som om ryktet att Coachen inte längre pysslar med jordgubbshandeln har spridit sig bland jordgubbsförsäljarna. Kassaproblem igår, inga kortbetalningar möjliga. Casch eller Swish.... kvitton? Nä!!

Ha en fin tisdag nu vänner!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Länge leve jordgubben !

//Blå tältet (Torget)