måndag, maj 10, 2021

Måndag *klapp klapp klapp*

 Härligt! Helgen äntligen över!!

Det var full rulle denna helgen. Inte mycket dötid. I fredags lekte jag friidrottstränare. Lördagförmiddag lekte jag trädgårdsmästare (städdagar i samfälligheten). På lördageftermiddag lekte jag löpare (körde lite intervaller på Arosvallen). På söndag morgon lekte jag löpare igen (12 tunga km på cykelvägarna i Västerås). På söndag förmiddag köpte vi nån soffa på IKEA i fyndhörnan (det visade sig sen på kvällen att vi inte köpt alla delar som behövdes, fiasko). På söndag eftermiddag var vi till Slagsta för glassätning. Ina konfirmerade sig i helgen och hennes önskan var att när det hela var över så skulle vi åka och äta glass på Slagsta. Sen var helgen över!

Nu är det måndag och ny vecka! Känner mig rätt så sliten. Det ska dock bli varmare väder nu några dagar. Får se hur varmt det blir... Kanske kan man leka löpare i eftermiddag oxå när Ina ska på rehabträning. 

Ha en fin måndag nu vänner!!

Inga kommentarer: