fredag, november 19, 2021

Det blev fredag till slut

 Det känns som om jag har legat fel i dagarna hela veckan. Men nu är det fredag och det är ju bra!

Vilka jäkla bilköer det blev genom stan igår. Det tog över en timme att åka till lasarettet med mamma. När vi åkte hem så hade det lättat lite och det gick riktigt snabbt förhållandevis. De ska väl ha släppt på lite trafik på E18 nu så det borde återgå till det normala när man kör i stan nu.

Blev väldigt tidig morgon idag. Vaknade redan före 4 och kunde inte somna om så jag var igång med jobbet redan vid 5. Höll till och med på att glömma blogga. Men som tur är så kom jag på det innan jag kastade mig över nästa möjlighet att lösa problem.

Örebro imorgon. Friidrottstävling inomhus. Har aldrig varit i friidrottshallen där så det skall bli kul att se den. Den ska vara rätt ok sägs det. Det ska säljas hamburgare i alla fall så då är jag nöjd :-)

Nä, ska inte lura aktieägarna på nå stålar nu så dags att fortsätta hjälpa dessa stackare. Ha en fin fredag och en fantastisk helg!!

Inga kommentarer: