tisdag, november 09, 2021

Lite sen men så är det ibland

 Började jobba vid 5-tiden. Kastade mig direkt över ett problem eller man kanske ska säga utmaning. Detta gjorde att jag glömde blogga. Men till mitt försvar måste jag meddela att jag sitter hemma och jobbar och behövde in på dator på jobbet via TV. Men vill inte störa de som jobbar så behövde göra jobbet innan de drar igång linan.

Men nu är jag här. Jag sprang igår. Blev kortare än tänkt. Kallt var det, halt var det och mörkt var det. Pulsen drog helt plötsligt upp högt. I alla fall högt för det tempot jag höll. Om det berodde på något skumt med kroppen eller något tekniskt visste jag ju inte. Så för att ta det säkra före det osäkra så kortade jag av passet med några kilometer. På slutet gick pulsen ner till något mer normalt så förhoppningsvis var det bara tekniskt problem. Och det är klart, det blir ju lite skillnad när man går från t-shirtlöpning till att ha en massa tröjor men lång ärm. Kan ju få klockan att sitta sämre.....

Skit samma, dags för att fortsätta ge aktieägarna en bra jul! Ha en fin dag nu vänner!!

Inga kommentarer: