onsdag, november 03, 2021

Trot eller ej...

 .. men jag är toktrött idag! Och jag fattar inte varför för igår gick jag och la mig i rätt så bra tid. Och gick inte upp toktidigt idag. Men ändå är jag trött!

Även igår blev det en jogg på lurren. Det blev milspåret på Rocklunda tillsammans med dansken. Min träningsklocka har i två pass i rad haft väldigt långa kilometer. Igår fick jag ca 500m kortare sträcka än vad Jesper hade på sin klocka. Måste man skaffa en ny? 

Vi lyckade pricka in regnet dessutom så extra mycket syre i luften!! Det gick inte fort men det var ändå tungt! Men bara att fortsätta gneta så blir det väl lättare med tiden. Idag blir det dock vila!! Imorgon blir det väl att springa från Bilia efter att jag lämnat in mammas bil där. Så det blir väl lite lagom med 6-7 km då. 

Idag ska Freddie på ett lite längre onsdagspass än vanligt. Det är huvudtränaren i VFK som skall hålla i ett pass med barnen. Kul!

Nä, dags för lite frulle!! Ni får ha en fin dag!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Ha en bra dag ni med. :-)