måndag, november 29, 2021

Tillbaka i vardagen

 Nu är den lilla ledigheten över. 5 dagars minisemester. Men sitter här och funderar på om jag borde jobbat istället i torsdags och fredags? Men jag tyckte det var rätt skönt att inte göra någonting även om det nu i efterhand kanske verkade bortkastat..... Men kanske är det så att man behöver några "inte göra ett skitdagar" ibland? 

Igår var jag med Freddie till Eskilstuna på gymnastiktävling. Hon var inte helt nöjd efteråt. Hennes ursäkter påminde lite om mina egna förr i tiden efter någon mindre bra pingistävling... Man kunde skylla på att det var för trångt eller för lågt i tak eller för dåligt ljus eller fuktig luft osv.... fanns väl ingenting man inte kunde skylla på. Freddie snacka om en hal bom och skym hoppgrej.... Underbart!!! :-)

Annars är det väl fullvecka som väntar om inte SvenskaSpel följer facit som jag skickat in till onsdagens Lottodragning....

Ha en fin måndag nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glömde du att nämna en usel COACH i bortförklaringarna?

//Mentorn

Anonym sa...

Haha, skulle aldrig våga :-D

/TB