fredag, november 05, 2021

Oj oj oj

 Tänk vad konstigt det blir när man helt plötsligt åker till jobbet på morgonen precis som "förr i tiden". Det blev till och med så konstigt att jag glömde bort att blogga! Inte OK!! Men som den vanemänniska som man är så fanns det inte något ryggradsbeteende när jag helt plötsligt åkte till jobbet. Kändes som om man var där för första gången den här månaden. Ja, just det, det var ju faktsikt så :-) 

Hur som helst, förlåt för väldigt sent inlägg!! Hoppas att ni förstår mig och hur vilden jag kände mig i morse!

Nåväl, nu har jag förklarat varför det inte kom något inlägg i morse. Och nu får jag väl kanske försöka förklara varför jag inte har något att skriva i bloggen idag. Vad kan jag tänkas skriva om? Ingen aning? Varför finns bloggen ens till? Vad har jag för rätt att skräpa ner cyberrymden med mina ord om ingenting? Säker bidrar det till miljöförstörningen oxå. Det måste ju stå någon stackars server någonstans konstant påslagen för att det här skall kunna finnas där, tillgängligt för en liten skara fantastiska människor, dygnet runt!

Nåväl, om någon mot förmodan varit med ända hit ner i inlägget så vill jag önska just Er en fantastisk helg!!

Inga kommentarer: