fredag, december 10, 2021

Fredag

 Igår var jag med avdelningen på slottet för att käka julbord. Jag skall väl erkänna att jag inte är någon julbordskille. Men ibland kan det vara gott. Och i alla fall vissa saker på bordet kan smaka bra. Jag tycker nog att gårdagens julbord var lite tunt. Men den rökta laxen var i alla fall god. Men det är nog bara den som får godkänt av mig. Köttbullarna var ingen höjdare, prinskorven var ingen höjdare. Ok, potatisen kan ju knappt smaka annat än potatis så den var helt ok. Dessertbordet var ok men lite klent. Goda mjuka kakor och lite godis. Sen var jag ju så korkad så jag drack kaffe oxå. Jag visste att det inte var min klokaste idé. Men det passade ju så bra till desserten. Men det blev som jag trodde, vaknade mitt i natten och sov sen uruselt. Gick till slut upp klockan 4.

Jag hann precis med en runda innan jag skulle iväg på julbordet. Dryga 6 km blev det, klockan sa ju det... Det säger den idag oxå.... Imorgon blir det ett pass med Jesper så då skiter jag i vad klockan säger :-)

Jaja, köra sista dagen nu då innan två dagars helg. Ha en fin fredag och en trevlig helg!!

Inga kommentarer: